Search

Shipping & returns

Μπορείτε να πληρώσετε:

 

1) Με κατάθεση μετρητών στις παρακάτω τράπεζες:                                                                  

Τράπεζα

Λογαριασμός

IBAN

ΠΕΙΡΑΙΩΣ

5270086979832

GR28 0172 2700 0052 7008 6979 832

     

ALPHA BANK

576002002002978

GR3701405760576002002002978

Το όνομα κατόχου θα εμφανίζεται ως Παπάς Βασίλειος του Νικολάου.

Κατά την κατάθεση θα πρέπει ο πελάτης να καταθέσει ολόκληρο το τίμημα της πώλησης , προσθέτοντας στην αιτιολογία της κατάθεσης το ονοματεπώνυμο του και τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας και αφού προηγηθεί οριστικοποίηση της διαθεσιμότητας των αγαθών μέσω τηλεφωνικής ή άλλης ηλεκτρονικής μορφής επικοινωνίας με τον πελάτη.( email,fax,Facebookmessenger,Viber κλπ.)

Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος. 

 

2)Με αντικαταβολή

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης  μέσω αντικαταβολής δηλαδή με την καταβολή του οφειλόμενου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη, διανομέα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας, ή της εταιρείας courier που θα του επιδώσει το δέμα.

 

 

*Πως θα μου αποσταλεί το προϊόν που αγόρασα;

   Οι αποστολές παραγγελιών γίνονται αποκλειστικά με την εταιρεία μεταφορών ή ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.

    Εάν έχετε δικό σας κωδικό σε άλλη εταιρία Κούριερ ,( πχ. ACS SPEEDEX κλπ.)  μπορούμε να το παραδώσουμε σε αυτές με δική σας χρέωση.

    1)Το κόστος των μεταφορικών για παραγγελίες καθαρής αξίας ίσης ή μεγαλύτερης των 50€ + ΦΠΑ  (62ευρώ) είναι δωρεάν προς όλο το δίκτυο της Γενικής Ταχυδρομικής

        νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές για βάρος φυσικό ή ογκομετρικό έως 2 κιλά. Κάθε έξτρα κιλό χρεώνεται 1,30 ευρώ.

 

2) Για παραγγελίες καθαρής αξίας κάτω των 50 ευρώ τα κόστη διαμορφώνονται ώς εξής:

Μεταφορικά ΚΑΙ αντικαταβολή μαζί με χρέωση  6,00 με ΦΠΑ προς όλο το δίκτυο της Γενικής Ταχυδρομικής  Νησιά ΚΑΙ δυσπρόσιτες περιοχές για βάρος φυσικό ή ογκομετρικό

 έως 2 κιλά, και ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής (κατάθεση σε λογαριασμό ή αντικαταβολή).

Κάθε έξτρα κιλό χρεώνεται 1,30 ευρώ

 

    Ο συνήθης χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων στην Κούριερ είναι συνήθως 1-5 ημέρες και πάντα ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

     Καταβάλουμε πάντα προσπάθεια ώστε να έχουμε ποσοστά διαθεσιμότητας 85% και άνω παρόλα αυτά κάποια προιόντα  απαιτούν περισσότερο χρόνο  ώστε να τα έχουμε

     διαθέσιμα προς άμεση αποστολή προς εσάς.

     Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης  ενημερώνετε για τις τυχόν ελλείψεις και ιδιαιτερότητες της παραγγελίας με κάθε δυνατό σύγχρονο μέσο επικοινωνίας, Τηλεφωνικά, sms, email,

     Fax, Facebook, Messenger, Viber, Skype κλπ.

     Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε (πάντα σε ώρες καταστημάτων)  στα στοιχεία που μας έχετε δώσει τηλέφωνα email κλπ. για πάνω από 3 συνεχόμενες ημέρες

     η παραγγελία σας θα θεωρείτε άκυρη και θα διαγράφεται από το σύστημα.

     Παραγγελίες κάτω των 20 ευρώ θα πρέπει να επαληθεύονται μόνο τηλεφωνικώς, …σε περίπτωση που δεν έχουμε απάντηση στα τηλέφωνα ή 1 sms  ή παραγγελία θα θεωρείτε άκυρη

     και θα διαγράφεται από το σύστημα.

     Σε περίπτωση εκ παραδρομής καταχώρησης παραγγελίας στο κατάστημα ή λάθους προϊόντος ή ποσότητας αυτού παρακαλούμε επικοινωνείστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό

     στο τηλέφωνο 25920 22251 , 6907289977 , [email protected]  για διόρθωση ή ακύρωσή της.

      Αν δεν είστε βέβαιοι για την έγκαιρη παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας στην εταιρεία ταχυμεταφορών ή δεν την παραλάβετε  χρησιμοποιώντας ανούσια ή παράλογη δικαιολογία

      προς στον υπάλληλο της Κούριερ ή δεν είστε βέβαιοι για την ποιότητα των προϊόντων παρακαλούμε μην την καταχωρείτε εξ αρχής γιατί τα έξοδα μεταφοράς  προς εσάς

      και πίσω  βαρύνουν εμάς εις διπλούν.

     Σε αυτή την περίπτωση και προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν θα ξανά στείλουμε παραγγελία στο μέλλον στα στοιχεία που μας δώσατε.

* Για αποστολές στο εξωτερικό θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης ,τον τρόπο και το κόστος μεταφοράς καθώς και τον τρόπο πληρωμής.

 

*Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και υπό ποιες προϋποθέσεις;

   Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή ευθυνόμαστε εμείς για κάποιο λάθος τότε τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την εταιρία μας.

Αν το δέμα παραδόθηκε σχισμένο, χτυπημένο, ανοιγμένο και καθ’ οιονδήποτε τρόπο αλλοιωμένο ευθύνεται η εταιρεία μεταφοράς.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ενημερωθούμε μέσα σε 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

 

Filters
Sort
display